martes, 5 de marzo de 2019

Performance II

Gaurko klasean bi performance egin ditugu eta haiei buruz hausnartu dugu.

Lehenengo performance-an bi ilaretan banatutak geunden eta lau pertsonak esaten ziguten zer egin behar genuen. Esaldi bat esaten zuten eta ilara bakoitzeko pertsonak, banan banan errepikatu behar genuen esaldia. Ondo egiten bazenuen alde batera joaten zinen baina, txarto eginez gero beste alde ezberdin batera joaten zinen eta zuretzat "jokua" amaitzen zen. Prozesu hori errepikatu genuen lau aldiz, baina bakoitzean gero eta jende gutxiago zegoen. 

Performance hau gaur egungo hekuntza sistemak irudikatzen zuen, memoriaz errpeikatzea eta boterea dutenak esaten duten moduan.
Gauzak horrela egiten badituzu, ondo joango zaizu eta aurrera joan egingo zara, baina prozesu hori txarto eginez gero, bastertuta geratuko zara eta ez duzu aukera gehiagorik izango. 

Bigarren performance-a nire taldea egin zuen. Guztiok borobil batean jarri ginen eta pertsona bat zer egin behar zen esaten zuen, gainera hori ondo ala txarto zegoen esaten zigun.
Hasieran galdetu zuen, zein zen gure gustokoen kolorea, bakoitzak bere erantzuna emanez gero, espertua esan zuen gaizki egin genuela eta berriro hasteko. Hau gertatu zen hiru galdera gehiagorekin, gustokoen janaria, animalia eta kirola.

Gure ideia zen irudikatzea nola eskolak homogeneazizatzen gaitu, nahiz eta helburu hori ez edukitzea guztiok berdinak eginten gaituela.

Klaseko kideek gure helburua zein zen azkar ikusi zuten eta postura ezberdinak hartu zuten. Batzuk rebeldeak ziren eta ez zuten jarraitzen besteok esaten genuena, baina beste batzuk, besteok esaten genuena jarraitzen zuten.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

E-PORTFOLIOA

Kurtsoa amaitzear dago eta bloga ere amaitzeko momentua heldu da. Azken sarrera hau laburpen bezala izango da, irakurtzean ikasgaian zehar ...